...dla którego warto budzić się każdego, kolejnego dnia...

środa, 3 października 2012

...a jednak słońce...

Pojawiło się słońce! Piękne, złote i ogromne - co mnie napawa wielkim optymizmem i nadzieją na lepsze jutro ;)...Ostatnio pisałam o niemożności podjęcia pracy z powodu tego orzeczenia, jednak okazało się to mylne! Świadomość tego, iż będę mogła chociaż w jakimś stopniu wrócić do przeze mnie nazwanej normalności jest dla mnie Jedną z Lepszych Wiadomości w Ostatnim Czasie! Mimo tego co mi zatruwa na co dzień myśli, jak i tego Przyjaciela, który tak mi dokucza, zaczęłam cieszyć się tą Piękną, Złotą Jesienią!... "Animos labor nutrit – Praca karmi umysły."
Ps. Dziękuje za cenne informacje ;)... ~~Oliwia

7 komentarzy:

  1. Wow, świetna wiadomość! :) Pewnie ogranicza Cię wymiar czasowy pracy (tak?), ale jest szansa na chociaż pracę na 1/4 etatu? Powodzenia, trzymam kciuki i za zdrowie, i za pracę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no Proszę Cię, chciałabym min. 1/2 etatu :) ... Napisz proszę, jak u Ciebie!?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    Znajomy widok ;) Widzę, ze mam tu sporo zaległości do nadrobienia.. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyne co ogranicza Oliwię, to wysokość zarobków. Przy pewnej kwocie zawieszają rentę po prostu ;) więc 1/2 etatu jak najbardziej możliwa, jeśli czujesz się na siłach. U mnie dziś też była piękna jesień, ale humor zespuły mi doszczętnie przejścia z cudownymi polskimi urzędami :]

    OdpowiedzUsuń