...dla którego warto budzić się każdego, kolejnego dnia...

środa, 11 kwietnia 2012

...ach te Święta...


 ...Zastanawiam co według Was jest najważniejsze, najcenniejsze? Co każdy z Was ceni sobie najbardziej podczas nie tylko samych Świąt, ale  weekendów, czy też dni wolnych!??...
   Ja osobiście cenie sobie najbardziej, a nawet ponad wszystko czas, chwile spędzone z Najbliższymi... wśród nich po prostu jestem, czuje że żyje, jestem szczęśliwa i właśnie to utwierdza mnie każdego dnia w tym, iż dla tych chwil, dla nich, jak i  dla samej siebie warto żyć i czerpać z każdej chwili jak najwięcej...
Życie zaskakuje nas każdego dnia, nie zawsze to dostrzegamy, ponieważ jesteśmy zbyt zabiegani...
Przez wszystkich nazywana,wypowiadana przez  ludzi z wyczuwalną w głosie rezygnacją, niechęcią "codzienność", niekoniecznie musi być szara... Spójrzcie na ludzi, którzy znajdują się wokół Was, mogą być przyjaciółmi, niekoniecznie wrogami...Czy wszystko musi być zauważalne jedynie w negatywny sposób i w ciemnych barwach? Myślę - właściwie jestem przekonana - że NIE,  dlatego zachęcam otwórzcie się dla ludzi, na ich potrzeby, słuchajcie innych... Życie, Wasze Życie jak i jego tor,bieg zależy głównie od Was i nastawienia, jakie przez Was przemawia...cieszmy się każdym dniem, chwilą...



~~Oliwia

3 komentarze:

  1. o jak miło, iż się udzielasz ;)...Jak z resztą wiesz, Jesteś pierwszą osobą, która odważyła się skomentować jeden z moich postów; Dziękuje bardzo, jest mi niezmiernie miło z tego powodu...

    OdpowiedzUsuń