...dla którego warto budzić się każdego, kolejnego dnia...

czwartek, 5 lipca 2012

...new day, new possibilities... ;)

Nowy Dzień = Nowe Możliwości... Każdy dzień niesie za sobą nowe możliwości dla mnie, każdego z nas... Piękne jest to, iż jest to nieprzewidywalne; nie wiem, nie jestem w stanie opisać tego uczucia...Wstając rano zastanawiam się, z taką nieodpartą ciekawością, nietypową, wręcz niemożliwą do opisania radością! Otwieram oczy i widzę pogodę, bądź niepogodę, która jest równie zaskakująca; spoglądam przez okno, patrzę na niebo i podziwiam, robię setki zdjęć chmurom - sama nie wiem dlaczego akurat wybrałam chmury, mają coś w sobie, nie mogę się temu oprzeć, choć mam świadomość tego, iż z punku widzenia obserwatora może to wyglądać dość zabawnie - nie mniej jednak, nie zwracam na to najmniejszej uwagi, sprawia mi to zbyt wielką radość - nazywam to swoją pokusą, której nigdy nie mogę się oprzeć, ale i pokusą której mogę się oddać w zupełności, całości, której nikt nie jest w stanie mi zabronić, czy też odebrać... Każdy z nas ma swoje dziwne zachowania, zainteresowania, w których kryje się nieoszlifowane piękno...Dzięki temu jesteśmy wyjątkowi... "Ars alit artificiem – Sztuka żywi twórcę."
~~Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz